Pinterest adaugă suport pentru video promovat

După ce în ultimul an s-a observat o creștere cu 60% a conținutului video pe Pinterest, după cum anunță compania, era o reacție normală să adauge suport pentru promovare video.

Mutarea către conținut video nu este o surpriză pentru nimeni, putem observa același trend și pe alte rețele sociale.

Dacă clienții tăi folosesc Pinterest atunci acesta ar fi un canal de marketing pe care ar trebui să-l exploatezi.

Uite cum arată un video promovat pe Pinterest:

Instagram adaugă profile de business

Deși feature-ul a fost anunțat în urmă cu câteva luni, abia acum a început activarea acestuia în Europa.

Feature-ul constă în:

  • Adăugarea unui buton de contact ce le va permite utilizatorilor să intre în contact cu brandurile
  • Adăugarea unui feature major – Insights, un instrument de analytics

Ca și în cazul Pinterest, dacă audiența ta este prezentă pe Instagram, nu trebuie să ratezi oportunitatea de a utiliza și acest mediu.

Uite o prezentare video a celor mai importante aspecte din acest update:

Tencent valorează mai mult decât Alibaba

Tencent (tencent.com), cei care dețin WeChat, valorează acum mai mult decât Alibaba, devenind compania numărul 1 în China.

Rezultatele Tencent pentru cel de-al doilea quarter sunt:

  • Numărul de utilizatori a crescut comparativ cu anul trecut cu 34% ajungând la 806 milioane

Iată câteva lucruri pe care nu le știai despre WeChat:

  • Inclusiv partidul comunist din China folosește WeChat
  • WeChat a lansat abia anul acesta o platformă de anunțuri similară Facebook Ads, aflată încă în beta
  • Orice brand își poate face un site pe WeChat și, aparent, multe branduri serioase au deja unul

 

Product Manager din 2003, Programator din 1996, Visător din 1978.
Un singur lucru e cert: cu cât știm mai mult, cu atât realizăm cât de puține știm.